Počasí dnes12 °C, zítra15 °C
Pátek 26. dubna 2024  |  Svátek má Oto
Bez reklam

Pobočka Czech Pointu na jihlavské radnici zůstane ještě týden uzavřená. Testování odhalilo další nakažené

Covid-19 i nadále komplikuje provoz jihlavského magistrátu. Kvůli výskytu nemoci u zaměstnanců správního odboru zůstane ještě i tento týden uzavřena pobočka Czech Pointu na jihlavské radnici a také registr vozidel na odboru dopravy. Matrika začne vyřizovat jen část své agendy. Plošné testování objevilo dalších sedm pozitivních zaměstnanců.

„V pátek 5. února jsme začali rozesílat SMS lidem, kteří se mohou dostavit pro rodný list. Tento týden se z agendy matriky začnou řešit pouze svatby, které se mají konat do konce března. Občané, kterých se to v tuto chvíli týká, budou také vyzváni SMS nebo e-mailem. Pokud potřebujete cokoli vyřídit, doporučujeme se na nás nejdříve obrátit telefonicky, případně využít dalších matrik na úřadech v okolních obcích,“ doplnila Veronika Mašová z oddělení matrik správního odboru jihlavského magistrátu.

Stejně tak lze v jiných institucích vyřídit i záležitosti týkající se Czech Pointu. „Nejblíže od jihlavské radnice je například pobočka v budově České pošty na Masarykově náměstí 4321/8, dále jsou v Jihlavě pobočky například na Krajském úřadě (Žižkova 1882/57) nebo v sídle Okresní hospodářské komory (Benešova 1256/13). Celkový seznam poboček Czech POINT lze najít zde,“ uvedla Aneta Hrdličková z jihlavského oddělení vnějších vztahů.

Aktuální úřední hodiny Magistrátu města Jihlavy
Pondělí  08:00 - 14:00
Středa    11:00 - 17:00

„Klienti, kteří jsou na úkony z Registru vozidel I již objednaní v elektronickém objednávkovém systému, budou odbaveni v souladu s objednávkou,“ doplnil Lubomír Dohnal z odboru dopravy jihlavského magistrátu.

Začátkem minulého týdne se na jihlavské radnici zjistilo 13 zaměstnanců nakažených nemocí covid-19, do karantény se muselo odebrat 40 jejich kolegů. Bez pracovníků zůstala matrika a Czech Point, které musely být i celý uplynulý týden uzavřené.

Z důvodu karantény je od dnešního dne, tedy od pondělí 8. února, částečně uzavřeno pracoviště registru vozidel odboru dopravy. Uzavření se týká úkonů, které jsou ve vyvolávacím systému odboru dopravy systému zařazeny pod Registr vozidel I:

·         změna vlastníka a provozovatele vozidla v registru

·         zaregistrování vozidla (které již má vystaven český technický průkaz)

·         zápis vlastníka (leasingové smlouvy)

·         vyřazení i ukončení vyřazení vozidla z provozu (dříve DEPOZIT)

·         ztráta, poškození nebo odcizení osvědčení o registraci vozidla

·         ztráta, poškození nebo odcizení tabulky registrační značky

·         ztráta, poškození nebo odcizení technického průkazu

·         vydání třetí tabulky s registrační značkou (nosič kol)

·         vydání tabulky s registrační značkou pro vývoz vozidla do zahraničí

·         zápis ostatních změn v registru (např. změna bydliště nebo sídla, změna barvy)

·         zánik silničního vozidla (dříve trvalé vyřazení vozidla z registru)

Plošné testování objevilo další pozitivní

Kvůli častému výskytu nemoci covid-19 se vedení města rozhodlo v uplynulém týdnu provést plošné testování všech zaměstnanců. Za úterý, středu a čtvrtek bylo díky plošnému testování zjištěno dalších sedm pozitivních zaměstnanců.

Magistrát provádí plošné testování zaměstnanců. Návštěva radnice pouze v nezbytných případech

Vedení města reaguje na rychlé šíření nemoci covid-19 u svých pracovníků, proto proběhne od 2. února plošné testování zaměstnanců. Zároveň nakoupí další respirátory s certifikací FFP2 pro zaměstnance, jež se setkávají s veřejností.

„Díky výborné spolupráci se členy Hasičského záchranného sboru, Krajským úřadem a Krajskou hygienickou stanicí probíhalo testování rychle, a my tak mohli přednostně všechny pozitivní pracovníky izolovat od ostatních a vytrasovat další kolegy, se kterými se potkali. Celkově se díky plošnému testování dostalo do karantény 16 lidí,“ doplnila koordinátorka plošného testování Vladislava Hudečková, vedoucí kanceláře tajemníka.

Během prvních tří dnů bylo otestování 275 lidí, během pátku 5. února testováním prošli strážníci městské policie. Plošné testování bude probíhat ještě ve středu 10. února, a to u těch zaměstnanců, kteří se v prvním týdnu na testování nemohli dostavit.

„Celkově je k dnešnímu dni na jihlavském magistrátu pozitivních 20 zaměstnanců. Stále doporučujeme všem, kteří chtějí úřad navštívit, aby nejprve zvolili bezkontaktní komunikaci pomocí telefonátů či e-mailů, případně lze využít objednávkového systému webcall,“ uvedla v pátek 5. února Hrdličková.

Ohodnoť článek

Foto Magistrát města Jihlavy

Štítky Czech POINT, úřad, omezení, koronavirus, covid, registr, radnice, magistrát, testování, Centrální registr vozidel, COVID-19, Česká pošta, Jihlava, Lubomír Dohnal, Krajská hygienická stanice, Hasičský záchranný sbor

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Pobočka Czech Pointu na jihlavské radnici zůstane ještě týden uzavřená. Testování odhalilo další nakažené | Koronavirus | Jihlavská Drbna - zprávy z Jihlavy a Vysočiny

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.