Důležitou součástí studia budoucích zdravotníků je praxe v nemocnicích. Tu pravidelně absolvují studenti i v jihlavské nemocnici. Zde mají k ruce mentory, kteří se o ně starají. Jak informovala mluvčí Nemocnice Jihlava Monika Zachrlová, jde o zdravotníky z řad zaměstnanců, kteří věnují studentům čas, pomáhají jim zorientovat se v praxi a jsou jim nápomocni.
„Cílem předávání zkušeností je nasměrovat do jihlavské nemocnice zdravotníky, kterých je obecně nedostatek,“ vysvětluje Monika Zachrlová.
Do mentoringu je zapojená většina oddělení nemocnice, včetně jednotek intenzivní péče a operačních sálů. „V praxi to vypadá tak, že student je takovým stínem našeho zdravotníka,“ vypráví náměstkyně nelékařských profesí Hana Hladíková.
Během praxe student se svým mentorem prochází běžnou pracovní směnu a vidí, jak teoretické znalosti ze školy využít v praxi při péči o pacienta. Do Nemocnice Jihlava chodí na praxi nejčastěji studenti VŠPJ, kteří mají za sebou převážnou část studia a jsou v 6. semestru. Na směně má mentor za zády jednoho studenta, se kterým tráví celou směnu.
„Mentorský program umožní studentům získat cenné znalosti a dovednosti přímo od těch, kteří mají bohaté zkušenosti v praxi. Naši mentoři poskytují studentům nejen odborné rady a praktickou výuku, ale také jim pomohou lépe porozumět dynamice práce v nemocnici a rozvíjet jejich profesní identitu,“ popisuje Hana Hladíková. Jak dodává, během covidu se ukázalo, jak důležité je ukázat studentům i intenzivní péči. Právě i tam díky mentorům zavítají.
V jihlavské nemocnici se věnuje studentům 39 mentorů. „Jde z většiny o všeobecné sestry, ale i porodní asistentky bez vedoucích funkcí. Celkově v zařízení pracuje 787 všeobecných sester a porodních asistentek. Aktuálně se nabízí 26 pracovních pozic všeobecné sestry,“ doplnila Zachrlová statistiku.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Hi i love sex my contact here vipdeit.com/sex20.html
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.