Počasí dnes2 °C, zítra4 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Kampaň Do práce na kole lámala v Jihlavě rekordy, krajské město patřilo k nejlepším v republice

Celkem 82 tisíc kilometrů na kole a dalších 6 tisíc kilometrů pěšky urazili jihlavští účastníci celonárodní soutěže Do práce na kole. Jihlava tak patří počtem 415 účastníků k třem nejúspěšnějším zapojeným městům v přepočtu na počet obyvatel v rámci ČR.

Bezmála 11 tisíc lidí z celé České republiky udělalo něco pro svoje zdraví i životní prostředí a zapojilo se do květnové celonárodní kampaně a soutěže Do práce na kole, jejímž cílem je motivovat zaměstnance k šetrné dopravě. Celkově účastníci z 1 825 firem našlapali během května neuvěřitelných 2 104 000 kilometrů v rámci dvaceti osmi účastnických měst.

Do celonárodně šestého ročníku soutěže se Jihlava zapojila již počtvrté. V Jihlavě kampaň realizuje sdružení Sliby – Chyby, mimo jiné organizátor Jihlavské 24 MTB a Jihlavského půlmaratonu.

Za výrazné podpory města Jihlavy a s přispěním dalších partnerů z řad firem a podnikatelů se do kampaně v Jihlavě zapojilo 415 cyklistů, běžců a chodců a Jihlava tak úspěšně šlapala na paty nepoměrně větším krajským městům jako Ostrava, Plzeň, České Budějovice nebo Olomouc. To se projevilo i v účasti přepočtené na počet obyvatel, kde Jihlava skončila jako krajské město první a celkově třetí za Otrokovicemi a Jindřichovým Hradcem.

Celkem 132 jihlavských 2-5 členných firemních týmů ze 72 firem a institucí se snažilo celý květen o co nejčetnější jízdy na kole do práce a z práce. I díky podpoře ze strany zaměstnavatelů byl co do počtu zapojených zaměstnanců v Jihlavě nejúspěšnější Bosch Diesel, následovaný Nemocnicí Jihlava a společností Sapeli.

Za to, že jezdili do práce na kole, běhali, či chodili co nejčastěji celý soutěžní měsíc květen, získali nejpilnější soutěžící díky místním partnerům některou z mnoha atraktivních výher. Vyhlášení výsledků čtvrtého ročníku spojené s losováním cen proběhlo v Jihlavě ve čtvrtek 16. června ve volnočasovém areálu Český mlýn. Skate a bike park posloužil i pro exhibici bmx a její aktéři ocenili úroveň a nabídku této lokality zaměřené na aktivní trávení volného času. 

Hlavní cenu za týmovou pravidelnost v Jihlavě obdržel tým OZ-KV z Krajského úřadu. Ten byl vylosován ze všech týmů, které ujely během května alespoň dvě třetiny cest do práce na kole (nebo během či pěšky). V kategorii pravidelnost jednotlivců byl jako majitel stylové skládačky vylosován Pavel Vrábel z Automotive Lighting. Nejvíce kilometrů mezi muži najezdil David Sýkora ze společnosti Bosch Diesel a to úctyhodných 1859 kilometrů. Výkonnostní kategorii žen pak opanovala již podruhé Renata Krupičková z Krajského úřadu s nájezdem 1105 kilometrů.

Hlavní smysl kampaně a soutěže je podporovat zdravý životní styl a rozvoj cyklodopravy ve městech. Typická trička účastníků s motivem „Je 1000 důvodů proč jezdit do práce na kole“, byla letos rozhodně v ulicích vidět a mnoho jich „jezdí“ dál...

Foto www.dopracenakole.cz | Zdroj Magistrát města Jihlava

Štítky Jihlava, krajské město, soutěž, Česko, Robert Bosch GmbH, Automotive Lighting, Lékárenský komplex Jihlava

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Kampaň Do práce na kole lámala v Jihlavě rekordy, krajské město patřilo k nejlepším v republice | Společnost | Zprávy | Jihlavská Drbna - zprávy z Jihlavy a Vysočiny

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.