Aktuálně

Řidička vyjížděla z parkovacího místa a poškodila čtyři auta. Dostala pokutu více...

Opilý čtrnáctiletý chlapec vzal dědovi klíčky od auta. Havárii nahlásila jeho matka více...

Andělé bez křídel. Fotografka chce chystaným kalendářem ocenit práci záchranářů více...

Lidé chtějí mít své jméno na fasádě arény. Koupili si už téměř sedm set panelů více...

FOTO: Jihlavou projíždí kamiony, i když nesmí. Denně padají desítky pokut více...

Trenér Vysočiny před startem sezóny: Týmu věřím, chceme být v horní polovině tabulky více...

DRBNA HISTORIČKA: Horko vyhání Jihlavany k vodě dvě staletí více...

Vysočinská covid linka během 23 měsíců vyřídila 230 tisíc hovorů. Kam se teď po jejím ukončení obrátit?

Autoři | Foto pixabay.com

K poslednímu únoru skončil v Kraji Vysočina provoz vlastní informační covid linky. Dotazy lidem zodpovídala téměř čtyřicítka operátorů. Od dnešního dne je možné stále využívat centrální informační linku zřizovanou ministerstvem zdravotnictví 1221.

„Našich 38 operátorů téměř dva roky pomáhalo veřejnosti s dotazy k pandemii covid-19, zprostředkovávalo registrace a objednávání na očkování i testování na covid,   podávalo vysvětlení k aktuálním epidemiologickým opatřením nejen na území ČR. Operátoři pod hlavičkou Kraje Vysočina a ve spolupráci s Krajskou hygienickou stanicí Kraje Vysočina vyřídili 230 tisíc hovorů a odpověděli na desetitisíce e-mailů. Kromě veřejnosti byl náš informační tým pravou rukou odběrových míst, laboratoří i praktických lékařů, pro které zajišťoval technickou a konzultační podporu vlastních informačních systémům, které v rámci regionu umožňují objednávání na testování, rozesílání SMS s jeho výsledky, a vydávání potvrzení o výsledku vyšetření,“ uvedl hejtman Kraje Vysočina Vítězslav Schrek. Vysočina byla jediným krajem, který linku provozoval takto kontinuálně v rekordně dlouhém čase.

Kam teď zavolat nebo napsat? 

Covid linka Kraje Vysočina v číslech

- 23 měsíců provozu
- 7 dní v týdnu, 12 hodin denně
- 38 operátorů
- 230 tisíc hovorů a desítky tisíc odpovědí na maily

Pokud ale i nadále máte dotaz ohledně onemocnění covid-19 nebo třeba tápete v aktuálních epidemiologických nařízeních, pak budete od dnešního dne ze stávajících čísel covid linky přesměrováni formou automatické volby na informační linky jednotlivých nemocnic.

„Pro obecné dotazy je možné stále využívat centrální informační linku zřizovanou ministerstvem zdravotnictví 1221. Pro technické dotazy týkající se krajského objednávkového a rezervačního systému na odběry lze využít e-mailovou adresu odbery@kr-vysocina.cz," jmenuje Klára Jiráková z krajského odboru informatiky. 

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky hovor, linka, telefon, covid, koronavirus, rada, pomoc, Vysočina, COVID-19, Kraj Vysočina, operátor, Ministerstvo zdravotnictví České republiky, Krajská hygienická stanice, Česko, Vítězslav Schrek

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.