Počasí dnes-1 °C, zítra1 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Vysočinská covid linka během 23 měsíců vyřídila 230 tisíc hovorů. Kam se teď po jejím ukončení obrátit?

K poslednímu únoru skončil v Kraji Vysočina provoz vlastní informační covid linky. Dotazy lidem zodpovídala téměř čtyřicítka operátorů. Od dnešního dne je možné stále využívat centrální informační linku zřizovanou ministerstvem zdravotnictví 1221.

„Našich 38 operátorů téměř dva roky pomáhalo veřejnosti s dotazy k pandemii covid-19, zprostředkovávalo registrace a objednávání na očkování i testování na covid,   podávalo vysvětlení k aktuálním epidemiologickým opatřením nejen na území ČR. Operátoři pod hlavičkou Kraje Vysočina a ve spolupráci s Krajskou hygienickou stanicí Kraje Vysočina vyřídili 230 tisíc hovorů a odpověděli na desetitisíce e-mailů. Kromě veřejnosti byl náš informační tým pravou rukou odběrových míst, laboratoří i praktických lékařů, pro které zajišťoval technickou a konzultační podporu vlastních informačních systémům, které v rámci regionu umožňují objednávání na testování, rozesílání SMS s jeho výsledky, a vydávání potvrzení o výsledku vyšetření,“ uvedl hejtman Kraje Vysočina Vítězslav Schrek. Vysočina byla jediným krajem, který linku provozoval takto kontinuálně v rekordně dlouhém čase.

Kam teď zavolat nebo napsat? 

Covid linka Kraje Vysočina v číslech

- 23 měsíců provozu
- 7 dní v týdnu, 12 hodin denně
- 38 operátorů
- 230 tisíc hovorů a desítky tisíc odpovědí na maily

Pokud ale i nadále máte dotaz ohledně onemocnění covid-19 nebo třeba tápete v aktuálních epidemiologických nařízeních, pak budete od dnešního dne ze stávajících čísel covid linky přesměrováni formou automatické volby na informační linky jednotlivých nemocnic.

„Pro obecné dotazy je možné stále využívat centrální informační linku zřizovanou ministerstvem zdravotnictví 1221. Pro technické dotazy týkající se krajského objednávkového a rezervačního systému na odběry lze využít e-mailovou adresu odbery@kr-vysocina.cz," jmenuje Klára Jiráková z krajského odboru informatiky. 

Ohodnoť článek

Foto pixabay.com

Štítky hovor, linka, telefon, covid, koronavirus, rada, pomoc, Vysočina, COVID-19, Kraj Vysočina, operátor, Ministerstvo zdravotnictví České republiky, Krajská hygienická stanice, Česko, Vítězslav Schrek

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Vysočinská covid linka během 23 měsíců vyřídila 230 tisíc hovorů. Kam se teď po jejím ukončení obrátit? | Koronavirus | Jihlavská Drbna - zprávy z Jihlavy a Vysočiny

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.