Počasí dnes-1 °C, zítra1 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

FOTO: Kampaň Baroko na Vysočině získala prestižní ocenění. Patří jí pomyslné stříbro

Vysočina Tourism slaví úspěch s kampaní roku 2017 Baroko na Vysočině. Ve čtvrtek 18. ledna si na brněnském veletrhu cestovního ruchu Regiontour ředitel Tomáš Čihák převzal ocenění 11. ročníku soutěže Velká cena cestovního ruchu 2017/2018. Odborná porota rozhodla, že pomyslné stříbro v kategorii Nejlepší jednotná kampaň patří Vysočině.

Kampaň Baroko na Vysočině navazovala na celostátní marketingové téma vyhlášené agenturou CzechTourism. Zahrnovala jednotnou propagaci barokního tématu s důrazem na památky a kulturní akce - za organizace krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism a s podporou partnerů, měst i provozovatelů turistických atraktivit v Kraji Vysočina.

 „Vznikl tematický web www.baroknivysocina.cz, realizovali jsme kampaň CVL nosičů na frekventovaných místech pražského metra, vydali jsme mapu barokních míst a zajistili tištěnou i online propagaci v podobě článků i bannerové prezentace. Máme velkou radost z toho, že odborníci vyhodnotili kampaň jako originální, efektivní a ve výsledku velmi úspěšnou,“ svěřil se ředitel Tomáš Čihák, který za Vysočina Tourism cenu na brněnském výstavišti osobně převzal.

Součástí kampaně bylo také uspořádání tří barokně laděných akcí na barokních památkách Vysočiny i další doplňkové aktivity, jako byla červencová prezentace tématu na TIC na Staroměstském náměstí v Praze. „Úspěšné byly také press tripy po barokních památkách určené zástupcům médií nebo barokní fotosoutěž - vše pod sjednocujícím logem Vysočiny ve verzi Vysočina barokní,“ doplnila Jana Caklová z Vysočina Tourism s tím, že cíl kampaně - představit veřejnosti barokní perly Vysočiny a v mnoha případech práci geniálního architekta Jana Blažeje Santiniho-Aichla - byl jednoznačně splněn.

Smyslem prestižní soutěže, kterou pořádá vydavatelství C. O. T. Media ve spolupráci se společností Veletrhy Brno, je upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu, poukázat na atraktivní novinky z oboru a přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky.

Tisková zpráva

Štítky Vysočina Tourism, Regiontour, ocenění, baroko, Kraj Vysočina, cestovní ruch, Go-Regiontour, CzechTourism, Veletrhy Brno, stříbro, Česko, Praha

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

FOTO: Kampaň Baroko na Vysočině získala prestižní ocenění. Patří jí pomyslné stříbro | Společnost | Zprávy | Jihlavská Drbna - zprávy z Jihlavy a Vysočiny

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.