Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Oblečení nakupujte jen málo. Říká majitel Dressibly a popularizátor udržitelné spotřeby v módě

PR článek

Když Matěj a Jakub začínali, byla udržitelná móda v České republice teprve v začátcích. Společně se to rozhodli změnit a začali ji nejen prodávat, ale především šířit povědomí o tom, co pojem znamená.

Jak správně komunikovat příběh firmy a budovat tak vlastní komunitu na sociálních sítích radil Matějovi v rámci projektu Meta Business Makeovers expert na Facebook a Instagram Adam Nosálek ze společnosti Meta. Pětidílná série výukových videí, díky které získaly vybrané české firmy možnost diskutovat marketing svých podniků s experty na tyto platformy, se tak po loňském úspěchu znovu vrací. Epizoda s Matějem Pokorným a jeho firmou Dressibly je druhým dílem nové řady.

Vše začalo na přednášce managementu udržitelnosti na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde se Matěj a Jakub začali zajímat o udržitelnou módu, jinými slovy slow fashion. „Udržitelná móda znamená omezit impulzivní nákupy. Hlavní problém oděvního průmyslu je nadspotřeba a my jsme se rozhodli, že toto nebudeme podporovat a nechceme tedy ani tolik tlačit samotný nákup,” popisuje vlastní filosofii Matěj Pokorný.

Zatímco fast fashion každodenně škodí nejen naší přírodě, ale stojí i lidské životy, slow fashion si zakládá na myšlence odpovědné spotřeby, ekologického zemědělství a spravedlivého odměňování v celém řetězci textilní výroby.

Dressibly nabízí širokou paletu výrobků. Boty, trika, košile, šály nebo například batohy

„Naši zákazníci jsou logicky primárně z onlinu, jako e-shop nemáme kamennou prodejnu,” popisuje vztah k sociálním sítím Matěj. Primárním kanálem Dressibly je Facebook, především díky možnosti zakládání událostí, které používají při pořádání workshopů a osvětových akcí. To Dressibly zároveň umožňuje budovat komunitu fanoušků udržitelné módy. 

„Trochu bojujeme s obsahem. Chceme, aby byly naše příspěvky konzistentní, pravidelné, a aby měly pro naši komunitu přínos. Stejně jako v módě totiž nechceme jít na kvantitu, ale na kvalitu.” Proto chtějí zlepšit nastavení kampaní na Facebooku a Instagramu a především zvýšit povědomí nejen o jejich značce, ale i o udržitelné módě či jejich přednáškách a workshopech. 

Na zimní barefoot boty od Dressibly se můžete spolehnout

Pomocí sociálních sítí chtějí rovněž najít podobně smýšlející firmy a vytvořit tak e-shop, který bude nabízet jejich udržitelné výrobky další produkty jiných značek. Nejen to, ale i další tipy jim poskytl expert na komunikaci na sociálních sítích, Adam.

„Pointa je v tom, že vy nechcete, aby si lidé nic nekoupili. Vy chcete, aby nakupovali tím správným způsobem. Neměli byste na ně například cílit 20x za den – pak je to nutí si něco koupit. Reklamu je naopak důležité nastavit citlivě a jen ji lehce připomínat,” poradil expert na reklamu na sociálních sítích.

Podívejte se na IG účet Dressibly. Další tipy pro malé a střední podnikatele najdete zde. Všechny epizody ze série Meta Business Makeovers najdete  v Centru pro malé podniky

Úvodní epizodu Meta Business Makeovers pak zde.

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Dressibly, slow fashion, móda, udržitelnost, Meta Platforms, sociální síť, Česko, komunita, Instagram, Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.