neděle 7. března 2021 Tomáš

Budvar uvařil loni rekordní objem piva. Na českém trhu mu pomohla novinka Budvar 33

Národní pivovar Budějovický Budvar může i přes koronavirovou krizi mluvit o roku 2020 jako o úspěšném. Výstav piva se loni meziročně zvýšil a dosáhl celkového objemu 1,730 milionu hektolitrů. To je nejvyšší výstav v historii pivovaru.

„Tradičně naše prodeje táhl nárůst našeho exportu na klíčových trzích, zejména pak v Německu, nicméně dobrou zprávou je také více než dvouprocentní nárůst objemu našeho prodaného piva na domácím trhu,“ komentuje výsledky ředitel Budějovického Budvaru Petr Dvořák a dodává: „Na exportních trzích jsme prodali o téměř 3,5 procenta více celkového objemu piva, než v roce 2019. Jsem rád, že se nám daří naplňovat misi národního pivovaru a i nadále rozvíjet dobré jméno českého piva doma i v zahraničí,“ dodává Petr Dvořák.

Obchodní výsledky pivovaru v loňském roce výrazně ovlivnila koronavirová krize, když Budějovický Budvar přišel vlivem opatření o desítky milionů korun, zejména kvůli zavřeným hospodám a restauracím.

Kvůli koronaviru musel loni Budvar zlikvidovat několik stovek hektolitrů. V českém maloobchodním prodeji mu pomohl s maržemi novinka Budvar 33. „Také díky uvedení nové lahvové stáčecí linky do provozu na konci roku 2019 jsme byli schopni pružně zareagovat na masivní přesun objemu piva ze sudů do lahví,“ uzavírá Dvořák. 

Letos investuje Budvar zhruba 500 milionů korun, podobně jako loni. Plánuje novou linku na stáčení pletošního roku zřejmě začne stavět novou varnu, dokončí také kapacity hlavního kvašení.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Autoři | Foto Budějovický Budvar

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Štítky ČR, pivo, trh, Budvar, Budějovice

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.