pátek 27. listopadu 2020 Xenie

V Jihlavě nyní není možné vyřizovat poplatky za odpad. Pracovnice jsou v karanténě

Kvůli koronaviru je ode dneška do 23. října uzavřený úsek správy poplatku za komunální odpad. Všechny pracovnice uvedeného oddělení jsou v současné době v karanténě. Z tohoto důvodu by veřejnost měla počkat s placením poplatků za komunální odpad.

„Je-li vaše situace neodkladná, lze například pro ohlášení poplatku využít formuláře uveřejněného na webových stránkách města a doručit jej, vlastnoručně podepsán, na podatelnu Magistrátu města Jihlavy, či využít elektronickou komunikaci a žádost zaslat e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem na adresu epodatelna@jihlava-city.cz. Pracovnice úseku správy poplatku za komunální odpad by se vám v těchto případech ozvaly zpět,“ uvedl Radovan Daněk, mluvčí jihlavské radnice.

Příjem veškerých dokumentů od klientů úřadu a od veřejnosti je nyní umožněn pouze prostřednictvím pracoviště podatelny. Pracoviště podatelny zatím funguje bez omezení. Podání je možno uskutečnit i do bezkontaktních podacích boxů u vstupů na úřad na Masarykově náměstí 97/1 a v Hluboké 8.

Každý, kdo jde osobně na úřad, může vstoupit pouze s nasazenou rouškou. K tomu je třeba dodržovat minimálně dvoumetrové rozestupy a dále si pravidelně dezinfikovat ruce.

Tajemník magistrátu Evžen Zámek upozorňuje, že kvůli rychlému zvyšování počtu nemocných, kvůli vysokému počtu úředníků s nařízenou karanténou a také kvůli pracovnicím, které musejí doma pečovat o děti do deseti let, hrozí i uzavírání dalších oddělení. Uzavřeno je tak už od minulého týdne například celé oddělení vnějších vztahů a dá se v týdnu očekávat další nárůst takových případů. „Uděláme maximum pro zabezpečení chodu úřadu a vyřizování neodkladných záležitostí. Co ale snese odklad nebo se dá vyřešit telefonicky nebo e-mailem, prosíme odložte nebo se pokusíme to s vámi vyřešit elektronicky," dodal Evžen Zámek.

Už od minulého pondělí 12. října platí na všech úřadech v ČR omezení úředních hodin. Na to zareagoval také jihlavský magistrát – ten je nyní otevřený v pondělí dopoledne od 8:00 do 13:00 a ve středu odpoledne od 12:00 do 17:00.

„Předem objednaní klienti mohou být výjimečně vyřizováni i mimo uvedené časové rozmezí. Objednávkový systém ZDE funguje zatím bez omezení,“ doplnil na závěr mluvčí Daněk.

Hodnocení článku je 20 %. Ohodnoť článek i Ty!

Foto mapio.net

Štítky magistrát, poplatek, odpad, karanténa, úřad, koronavirus, covid

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.