<

Aktuálně

Změna ve sběrných dvorech v Jihlavě. Lidé musí mít Odpadovou kartu nebo občanku více...

Nová stědrovečerní pohádka čtenáře Jihlavské Drbny nenadchla, líbila jen 16 procentům

Autoři | Foto Se svolením České televize

Pohádka Záhada strašidelného zámku, kterou v premiéře na Štědrý den vysílala Česká televize, čtenáře Jihlavské Drbny příliš neupoutala. Svědčí o tom výsledky ankety, ze kterých vyplývá, že se líbila pouze 16 % hlasujících. Naopak se vyloženě nelíbila 43 % respondentů.

ANKETA: Jak se vám líbila nová štědrovečerní pohádka Záhada strašidelného zámku?

Česká televize na Štědrý den uvedla v premiéře novou pohádku Záhada strašidelného zámku. Příběh prince Armina, který dorazí na zámek Strašperk pátrat po skutečných pohádkových bytostech, se natáčel na zámcích Chyše a Dobříš a také v Českém Krumlově....

K příběhu prince Armina, který dorazí na zámek Strašperk pátrat po skutečných pohádkových bytostech, se v anketě vyjádřilo celkem 354 čtenářů Jihlavské Drbny. Anketa byla založena ve čtvrtek ráno a vyhodnocena v sobotu večer.

Nová pohádka velké nadšení nevzbudila. Líbila se 16 % čtenářům, opačný názor mělo 43 % respondentů. Neutrálně se vyjádřila skoro třetina hlasujících, konkrétně 31 %. 

Hodnocení článku

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky anketa, vyhodnocení, pohádka, Záhada strašidelného hradu

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.

Pošli tip na kulturní akci

Publikace zaslané kulturní či sportovní akce není garantována a vždy o publikaci rozhoduje redakce.
Zasláním tipu do redakce zároveň deklaruji, že mám svolení s užitím fotografie.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami, etickým kodexem a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.