S první pobočkou KFC v Havlíčkově Brodě nejsou zákazníci příliš spokojení. Přestože fast food otevřel už v prosinci, kritika neustávala ani v lednu, lidé si nejčastěji stěžují na dlouhé čekání a nekompletní objednávky.
„Za mě jedna velká katastrofa! Neomluvitelné absolutně ničím,“ zlobila se na sociálních sítích Gabriela Hurtová. Nazdvihlo ji, co dostala místo objednaného jídla i nabídka, že za kladnou recenzi na google může mít cokoliv zadarmo. „V kyblíku bylo něco jiného, hranolky syrové, jen ohřáté. Burger - jen maso a malilinko kečupu, nic víc. Ani v jednom. Tortilla byla dobrá,“ přidala vlastní zkušenost Andrea Brousková.
Jiří Lapeš pak psal o tom, že jeho známý dostal Grander Texas bez masa. Ani to nebyla ojedinělá zkušenost. „Hrozně dlouhá čekací doba. A nejlepší bylo, když si daly holky hambáče a až doma zjistily, že nemají uvnitř maso. Takže dvě housky za tři sta. Takhle se vydělává,“ popsala Blanka Coufalová.
Dlouhé čekání, příliš pálivá objednávka pro děti nebo malé porce, to kritizovala Zuzana Vojáčková. Monika Pechová po hodině čekání dostala spálené jídlo, v burgeru navíc údajně chyběla polovina surovin. Lukáš Pecha pak šel v kritice ještě dál, podle něj se Kentucky kuře nedalo jíst, málem se pozvracel. Na druhou stranu uznal, že obsluha vrací v případě nespokojenosti peníze zpět.
Na facebooku se objevila anketa, do které se zapojily stovky lidí, dvě třetiny zákazníků měly špatnou zkušenost. Pochopitelně se objevily i komentáře, kde veřejnost personál brání. Musí se to zkrátka naučit, jedna zákaznice prý musela dokonce slečně za pultem napovídat, co má dělat. A jsou i lidé, kteří jsou vyloženě spokojení. Například v google recenzích hodnocení s pěti hvězdičkami převažují, třebaže i tam se najdou nepříjemné zkušenosti. Průměr je 3,9. Na Seznamu je recenzí podstatně méně, průměrná známka 2,1.
Řetězec však Jihlavskou Drbnu ujistil, že spokojení zákazníci jsou pro KFC prioritou. „Dbáme na to, aby všechny naše restaurace splňovaly přísné hygienické standardy a zásady správné přípravy jídel. Každá restaurace, i ta v Havlíčkově Brodě, pravidelně prochází kontrolami, které garantují dodržování vysokých nároků na kvalitu nabízených produktů i služeb,“ sdělila za KFC Barbora Cihlářová.
KFC také pečlivě sledují zpětnou vazbu od zákazníků, a to jak v restauracích, tak on-line a na sociálních sítích. „Negativní zkušenosti a stížnosti vyhodnocujeme a vždy řešíme příčiny i to, co bychom mohli na základě toho vylepšit,“ dodalo KFC. Se zákazníky, kteří pošlou stížnost, podle Cihlářové řetězec komunikuje pro maximální spokojenost.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Mám úplně stejnou zkušenost (opakovaně) s relativně novou pobočkou KFC v libereckém Foru. Ačkoli z recenzí na Google by se mohlo zdát, že je zde většina návštěvníků spokojená. Jenže pokud se zaměříte na ty 5* recenze, tak zjistíte, že naprostá většina z nich je od "lidí", které udělili za svou existenci zpravidla jen tuto jednu jedinou recenzi... KFC má holt marketing na Google mapách zmáknutý na jedničku a když se někde nedaří, falešné recenze ten dojem vyřeší.