Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 1. října 2024, 09:15
Firma Bosch v Jihlavě pořádala na konci září 2024 tradiční akci „Boys´ Day“ pro chlapce ve věku 12 až 13 let. Akce, které se účastnili synové zaměstnanců firmy, měla za cíl představit mladým studentům techniku a přilákat je ke studiu technických oborů.
Chlapci byli rozděleni do čtyř pracovních týmů. Základem týmové práce byla technická stavebnice Merkur 8, ze které chlapci sestavili kompletní set vozidla s přívěsem a letadlo. Jako předlohu dostali jen podvozek vozidla a trup letadla. Aby jednotlivé pracovní týmy uspěly, musely k základu kreativně dotvořit zbývající části, tedy karosérii auta, křídla letadla a celý přívěs, na který pak musely letadlo naložit. Pro skutečné technické nadšence byla „třešničkou na dortu“ možnost osadit své výtvory elektroinstalací a rozsvítit modely LED diodami.
„Jsem rád, že Boys´ Day pořádaný naší firmou je pro chlapce prvotním impulsem k jejich rozhodnutí pro studium technických oborů. Byl bych osobně potěšen, kdyby některý z chlapců později využil nabídku na nějakou technickou pozici ve firmě Bosch v Jihlavě, “ uzavřel akci Ralph Carle, obchodní ředitel Bosch Powertrain s.r.o.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Mohli byste informovat vyváženěji? BOSCH má i program pro dcery.