Jihlavská radnice začíná kromě stavby Horácké multifunkční arény řešit i vybavení. Radní města nově hledají dodavatele LED mantinelu a jevištní techniky.
Vybavení bude mít velký vliv na to, jak se budou diváci v aréně cítit a jaký zážitek si odnesou. „Vybavení také musí umět uspokojit potřeby nejen pro hokej, ale i pro různé kulturní, sportovní i společenské akce, které se v aréně budou konat,“ připomněl manažer výstavby David Beke na facebookové stránce arény.
LED mantinely dokážou oproti těm klasickým "stisknutím tlačítka" měnit svůj obsah a vytvářet tak násobně větší a atraktivnější reklamní plochy pro různé typy akcí na ledě. „Cílem je vyšší výnos z reklamních ploch a nižší náklady na změnu reklam v případ střídání různých akcí. Druhým důvodem je zatraktivnění scénografie a show v aréně ve spojení právě s LED mantinely, kdy je možné na mantinely umístit grafiku, videa či jiné animace,“ popsal Beke.
Souběžně s dodavatelem LED mantinelu bude radnice hledat také dodavatele audiovizuálních prvků a jevištní techniky. Jde například o multimediální kostku a její zdvih, opony na ochozech, videorozhodčí, ozvučení nebo scénické osvětlení. „Část vybavení je již součástí dodávky generálního dodavatele stavby a jde zejména o prvky, které jsou nezbytné pro bezpečný provoz budovy. Tedy například evakuační rozhlas," dodal David Beke.
Vedení města zároveň informovalo, že v nejbližších týdnech bude schvalovat i vypsání zakázky na dodávku nábytku a vybavení. Cena arény se s vybavením dostane nad dvě miliardy, s tím ale radnice od začátku kalkuluje.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Lajkoval jsem „ledky“, a tak snad i ti sportovci mezi nimi budou „ledkoví“... ;) ...