I nadále pokračují práce na stavbě jihovýchodního obchvatu Havlíčkova Brodu. Nyní lze již rozpoznat nejen pilíře a opěry budoucích sedmi mostů. Pomalu se začíná rýsovat také pozemní komunikace v hlavní trase obchvatu.
Podle informací od Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) prakticky na všech mostech se dokončuje betonáž dříků a hlavic pilířů a betonáž mostních opěr. „Na mostě přes železniční trať Praha-Havlíčkův Brod-Brno, řeku Sázavu a železniční trať H. Brod-Chotěboř se pokračuje již také v přípravě hlavní nosné konstrukce přes trakční vedení tratě Havlíčkův Brod-Brno, a to za jejího plného provozu. Betonáž prvního pole hlavní nosné konstrukce je dokončena na mostě přes Stříbrný potok a v minulém týdnu probíhalo předpínání nosné konstrukce tohoto pole,“ jmenuje Martin Buček z ŘSD.
Mimo mosty se pracuje také na okružní křižovatce, která se již tvarově rýsuje u stávající silnice I/38 před vjezdem do Havlíčkova Brodu od Jihlavy. Souběžně se opravuje kanalizace a odvodnění části silnice I/38 před touto novou křižovatkou. To umožní bezproblémové napojení na odvodňovací systém budovaného obchvatu.
„Od křižovatky po trase směrem k severu je již patrný zářez, kudy bude hlavní trasa obchvatu vedena dále okolo části Novotnův Dvůr, kde je již vybudována nová místní komunikace, na první z mostů,“ dodává Martin Buček.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.