Do nové sezony, která bude extraligová, vstoupí Dukla Jihlava s modernizovaným tradičním logem a zcela novým sekundárním logem. Jejich podoba vychází z dílny POUKARdesign, který s klubem třetím rokem spolupracuje, a slovenského designera Slava Kišše.
„Hned pár hodin po postupu Dukly do extraligy jsme se rozhodli, že přišel čas na vytvoření nové vizuální stránky klubu. Jsme nadšeni, že jsme se mohli podílet na tvorbě nové identity, nové Dukly, lepší a připravenější než před dvanácti lety, kdy hrála nejvyšší soutěž naposledy. Cítíme, že stojíme u zrodu úspěšné etapy jihlavského hokeje,“ říká Jan Poukar, kreativní ředitel společnosti POUKARdesing a prozrazuje, že fanoušci se mohou těšit na další grafické novinky.
S výběrem spolupracovníka měl šťastnou ruku. Oslovil totiž nadaného slovenského grafika Slavo Kišše. „Slavo mi pomohl realizovat představy o nové podobě a směru vizuální prezentace klubu. Specializuje se totiž na tvorbu sportovních značek a spolupracoval např. na aktuálním logu Tampy Bay Lightning,“ oceňuje práci svého kolegy a také vzájemnou domluvu. „Naše spolupráce se nesla v neuvěřitelně tvůrčím duchu. Každou mou připomínku nejen zapracoval, ale dokonce přinesl nové kreativní řešení a celé to tak ještě více povznesl,“ pochvaluje si Jan Poukar.
„Vzniklo tak redesignované logo, které je mnohem symetričtější než původní, s modernější typografií a přidanou dimenzionalitou, jenž respektuje aktuální trendy,“ charakterizuje modernizované klasické logo. „Dále vznikla nová nezaměnitelná značka, vycházející ze zvířecího symbolu města Jihlava. Ježek, vylézající zpoza písmene D, ale i J, v jednom typografickém znaku, odráží bojovnost a chytrost. Snažili jsme se, aby nehraničil s agresivitou, ale výrazově odpovídal spíše chuti k tvrdé a krásné hře, jakou hokej je,“ popisuje Jan Poukar i alternativní logo, které je už několik let typické pro kluby NHL – ty jej mají např. ramenou dresů
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.