Počasí dnes0 °C, zítra-1 °C
Čtvrtek 21. listopadu 2024  |  Svátek má Albert
Bez reklam

Agentura TRIMA CB upouští od projektu Maturantka Roku. Síly napne do vydavatelství Drbna

Mediální agentura TRIMA CB po osmi letech končí s pořádáním celorepublikové soutěže krásy Maturantka Roku. Letošní finálový ročník byl pod vedením ředitelky Martiny Matouškové posledním. Novým organizátorem akce, která nese znaky akcí se společenskou zodpovědností, je společnost DPSTORE.

Příběh, který během roku 2010 začali tvořit v jedné malé českobudějovické kanceláři Martina Matoušková, Libor Matoušek a Jan Novotný, tak získá novou kapitolu. Psát ji bude Dominika Šimková, jednatelka firmy DPSTORE a zároveň nová ředitelka soutěže Maturantka Roku.

„Projekt jsem koupila, protože se mi líbí a vidím v něm další potenciál posouvat se dál. Má za sebou historii a je pořád na čem stavět. Nechci říkat, co přesně změníme, ale můžu naznačit, že trochu celý koncept upravit chceme. Už teď jsme rozhodnutí, že vítězka nezůstane jen jedna, ale stát za ní bude celá třída,“ nastiňuje s velkým nadšením Dominika Šimková.

Končící ředitelka a spoluautorka projektu věří, že je celorepubliková soutěž krásy ve správných rukou. „Podle mě jsme si nemohli přát nikoho lepšího. Dominika Šimková bude jistě skvělou ředitelkou soutěže, přesvědčit jsme se o tom mohli už při letošním ročníku, kdy jsme s ní spolupracovali v rámci přípravy finálového kempu,“ říká Martina Matoušková.

Přiznává však, že jí organizace Maturantky Roku bude zpočátku hodně chybět. „Za vymýšlením nového ročníku je vždycky spousta práce. Vyvrcholí však skvělým finálovým večerem, na kterém vlastně dívky zjistí, že nejde jen o umístění, ale především o přátelství a nové zkušenosti, které získají. Proto jsme před osmi lety celý projekt vymysleli,“ přidává Matoušková.

Znakem společenské zodpovědnosti soutěže je spolupráce organizátorů s Nadačním fondem Pink Bubble. Nová majitelka a ředitelka Maturantky Roku nechá v tomto ohledu vše při starém. „Očekáváme, že budeme spolupracovat i nadále. Charitativní přesah celé akci stoprocentně zůstane,“ dodává Dominika Šimková.

Naopak dnes již bývalí organizátoři Maturantky Roku a členové agentury TRIMA CB investují získaný volný čas do vydavatelství Drbna, které je již se šesti regionálními servery (Budějcká Drbna, Liberecká Drbna, Olomoucká Drbna, Brněnská Drbna, Jihlavská Drbna a Malostranská Drbna) důležitým hráčem na mediálním poli. „Cítíme, že je nyní ten správný čas napnout plachty naší vlajkové lodi ještě víc,“ dodává autor projektu Drbna Libor Matoušek mladší.

O projektu Maturantka Roku

Maturantka Roku byla založena v roce 2010. Každý rok láká stovky mladých dívek v maturitním ročníku. Soutěž má svou ochrannou známku a velký zástup fanoušků na sociální síti Facebook. Aktuálně stránka čítá přes 42 tisíc fanoušků. Všechny finalistky jsou zastupovány modelingovou a castingovou agenturou, některé z nich účinkovaly v kampaních světových značek. Vítězka ročníku 2015 Kristýna Zevlová pravidelně vystupuje v kampaních McDonald‘s, vítězka ročníku 2014 Jana Šišková je žádaná v Itálii a na asijském trhu. Má za sebou kampaně pro výrobce legendárních skútrů značky Vespa a kosmetického giganta Maybeline.

Foto Jan Luxík

Štítky Maturantka roku, projekt, Drbna, TRIMA CB, soutěž, Drbna.cz, Jan Novotný, McDonald's, Jana Šišková, Itálie, Facebook

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Agentura TRIMA CB upouští od projektu Maturantka Roku. Síly napne do vydavatelství Drbna | Společnost | Zprávy | Jihlavská Drbna - zprávy z Jihlavy a Vysočiny

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.