Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 19. září 2022, 11:11
Jihomoravský aquapark Aqualand Moravia se začátkem školního roku ukončil letošní letní sezónu. Celková návštěvnost během července a srpna přesáhla 250 tisíc návštěvníků. Čísla jsou srovnatelná s předchozím rokem. Oba poslední roky tak během léta překonaly všechny roky před začátkem pandemie. Téměř plnou obsazenost během léta hlásí také hotel Aqualand Inn, který je hned vedle. Aktuálně aquapark přechází na start wellness sezóny. Vstupuje do ní s propojením obou wellness pater a s levnějším vstupným. Oproti předchozímu roku lidé ušetří i více než 250 korun na jednom lístku.
Lidé si během léta 2022 dopřávali zábavu i v aquaparku na jižní Moravě, který CzechTourism dlouhodobě řadí na první místo nejnavštěvovanějších turistických cílů v jihomoravském regionu. Letošní letní sezóna, která odstartovala 1. července a skončila 31. srpna, dopadla pro Aqualand Moravia z hlediska návštěvnosti na jedničku. „Během dvou letošních letních měsíců jsme přivítali více než 250 tisíc návštěvníků. To je srovnatelné s loňskými prázdninami. Srpen byl pro nás o něco silnějším měsícem, zhruba o 20 procent. Kromě stabilnějšího počasí hrálo pravděpodobně roli i to, že v červenci větší množství lidí odjelo na zahraniční dovolené. Návštěvnosti také pomohlo, že se k nám opět vrátili zahraniční hosté, především ze Slovenska a Rakouska. Právě návštěvníci z Rakouska a Slovenska tradičně tvoří i 30 procent návštěvnosti,“ popisuje ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký.
Návštěvnost letní sezóny 2022 je tak srovnatelná s rokem 2021. Oba poslední roky během léta překonávají z hlediska návštěvnosti roky předcovidové. Aqualand Moravia se však mezitím rozrostl, a zvětšila se tak i jeho kapacita. „Přistavěli jsme nový letní areál, kde je i vodní horská dráha High Five, klidná řeka Lazy River či například Dětský vodní hrad. Letos přišla další novinka – Nafouknutý svět. „Pro rodiny s dětmi jsme připravili za poslední roky řadu nových služeb. Investice plánujeme právě s ohledem na ně, protože stále tvoří více než polovinu naší návštěvnosti,“ dodává Pavlacký. Během léta Česko zasáhlo i několik chladnějších dnů, kdy teploměr ukazoval kolem 20 stupňů. „V případě chladnějších dnů jsme letos návštěvníkům nabídli speciální zlevněné vstupné pod názvem Mráček. To bylo vždy právě kvůli chladnému počasí pro daný den levnější,“ doplňuje marketingový manažer aquaparku Tomáš Svoboda.
Nejvyšší zájem byl během léta o atrakce v novém letním areálu – vodní horskou dráhu High Five, klidnou řeku Lazy River a Dětský vodní hrad. Táhla ale také novinka letošního léta – Nafouknutý svět hned s 10 atrakcemi na jednom místě. Velkou oblibu zaregistrovala nová služba Mr. Slider, jež nabízí „chůvu“ pro děti, která s nimi jezdí na tobogánech. „Zájem o službu Mr. nebo Mrs. Slider byl větší, než jsme čekali. Službu navíc nevyužívaly jen děti, ale i dospělí, kteří neměli na tobogány doprovod. Mezi zákazníky jsme měli i paní, které bylo 70 let,“ popisuje Tomáš Svoboda.
Téměř plnou obsazenost během léta 2022 zaregistroval též hotel Aqualand Inn. „Během obou prázdninových měsíců jsme byli obsazeni z 95 procent. Stejně jako v aquaparku i na hotelu vzrostl počet zahraničních návštěvníků. Průměrná doba pobytu byla dva až tři dny. Hosté si oblíbili právě strategickou polohu hotelu, který je s aquaparkem přímo spojen,“ konstatuje jednatelka hotelu Aqualand Inn Petra Hodorovská. Hotel Aqualand Inn prošel v pandemii kompletní rekonstrukcí a dnes patří mezi špičku v hotelových službách regionu.
Z pohledu návštěvnosti je však pro Aqualand Moravia klíčový celý rok. Nyní startuje s podzimem wellness sezóna. A tak trošku jinak – wellness Forum Romanum a Pálava se spojují v jedno. Návštěvník tak se vstupenkou může procházet mezi wellness patry, jak se mu zachce. Navíc za mnohem lepší cenu. „Ceny upravujeme výrazně. A to směrem dolů. Vstupenka na 3 hodiny do wellness vyjde na pokladnách na 699 korun, zlevněná vstupenka pro seniory, děti nad 15 let nebo studenty pak na 499 korun. Základní vstupenka je oproti předchozímu roku levnější o 250 korun,“ komentuje Tomáš Svoboda. Během loňského podzimu vyšla vstupenka do obou wellness na 949 korun. Nyní na vstupence návštěvník ušetří 250 korun. „Nejvýhodnější vstupenky návštěvníci opět koupí na našem e-shopu, kde ještě navíc ušetří sto korun,“ připomíná Svoboda. Wellness nadšenci mají možnost sáhnout i po wellness permici, která platí po 30 dnů a nabízí neomezené saunování za 3 499 korun. Součástí jsou i další výhody v podobě slev na nejrůznější procedury.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.