Aktuálně

Zásadní milník ve stavbě Horácké arény: Právě začíná betonáž ledové plochy více...

Řidiči musí dávat pozor na obilí vysypané na silnicích, několik jich havarovalo více...

Mladý řidič narazil v noci u Býkovce do stromu, měl téměř jednu a půl promile více...

Kulturní tipy: Olga Lounová bude v Polné, rockeři v Jihlavě a balóny nad Telčí více...

Opilá žena nasedla do cizího auta s klíčky. Odjet se jí ale nepodařilo, a bourala více...

Už bez rizika. Hygienici zrušili zákaz koupání v Pilské nádrži na Žďársku více...

Tolstého ulici svírají uzavírky, řeší se termín otevření úseku před arénou více...

Drbna přináší variantu PRO. Čtenářům nabízí placené členství

Drbna přináší regionální zpravodajství už devět let. Z lokálního média na jihu Čech se vypracovala do pozice silného zpravodajského serveru, který působí v osmi krajích a v hlavním městě Praze. Drbna je v prostředí médií unikátem. Za vydavateli nestojí žádný mezinárodní mediální dům a je financována pouze inzerenty. Od prosince mají čtenáři možnost si za měsíční příspěvek zobrazit Drbnu bez bannerů.

K odběru bez reklam je třeba se registrovat. Pokud už jste registrováni, vše podstatné najdete ve svém profilu. Na obrázku níže je jednoduchý návod, kde placené členství najdete.

Chci web bez reklam! Chci Drbnu PRO


Každý z našich šéfredaktorů a šéfredaktorek to moc dobře zná. Ráno otevřeme mail a vyskočí na nás: „Dobrý den, čtu vás rád/a, ale už mě štvou ty reklamy. Nedá se s tím něco dělat?”. Dobrá zpráva, dá.

Jak? Chvilku strpení, hned se k tomu dostaneme.

Kdo vás platí?

Je další z otázek, kterou každý v Drbně slyšel už nesčetněkrát. Nezlobíme se, naopak. Jde o otázky zcela na místě. Drbna je jako médium (duševním, srdečním i faktickým) majetkem vydavatelské společnosti Trima News. Vznikla před devíti lety v Českých Budějovicích. Jako bláznivý nápad, jako reakce na nevalnou kvalitu regionální žurnalistiky, jako rodinný projekt.

A přátelského rodinného ducha si firma zachovala i s expanzí do dalších (sic už!) osmi krajů. Ve zlaté době korporátů úkaz. Drbna je v tomto prostředí unikátem. Malý zázrak.

Bez reklam to nejde. Proč?

S těmito skutečnostmi se pojí prostý fakt: musíme si na sebe vydělat prací. Redaktoři píší, zdrojují, ověřují. Obchodníci schůzkují. Lokální médium pomáhající lokálním podnikatelům. Peníze místních pomáhají k růstu dosahu, stoupající dosah zase efektivněji zviditelní místní. Rozumný model lokální symbiózy.

Nejdůležitějším aktérem je čtenář. Ten dostává zpravodajský servis pokrývající vše, co se okolo něj děje, zdarma. Inu, zdarma. Za cenu personifikovaných reklam, bannerů a PR článků. A ty vás občas štvou, chápeme.

Jak by to šlo jinak? Příklady tu máme. Veřejnoprávní média vybírají měsíční koncesionářské poplatky. Soukromá média sází na inzertní prostor nebo placený obsah. Nebo kombinaci obojího.

My věříme, že za informaci o plánované uzavírce ve vašem okolí nebo za příběh řidiče MHD, který vás vozí do práce, byste platit neměli. Pro všechny, komu vadí reklamy, máme proto férovou nabídku. A ne, nebudeme prodávat hrnce.

Od prosince má každý registrovaný čtenář Drbny možnost uzpůsobit si její vizuální stránku. Žádné bannery, žádná vyskakovací okna, žádné reklamy ve videích. Jen PR články zůstanou, přeci jen lokální symbióza. My pro ně, oni pro nás, všichni pro vás.

Nechceme za to žádnou raketu. Za měsíc bez reklam 79 korun, tři měsíce za necelá dvě sta, rok bez koruny za šest stovek. Fér kompromis, ne?

Snad už žádný přelkepy

Co za to krom obsahu bez reklamy ještě dostanete? Ze srdečního hlediska dobrý pocit z podpory lokálního média, z pohledu čtenáře přispění ke kvalitnějšímu obsahu a z technického úhlu investici do chytré aplikace, která je aktuálně v plánu i procesu. 

„A co překlepy?!” ptáte se (opět správně).

Nbudou. Slibujeme! 

Závěrem jedno velké díky. Díky vám. Díky, že jste s námi!

Pojďme tvořit. Spolu víme všechno ;)

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky reklama, Česko, Praha

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.