HARTMANN – RICO si plně uvědomuje svoji společenskou odpovědnost. Reaguje na aktuální epidemii koronaviru, díky níž jsou ohroženi mj. senioři a snaží se najít řešení, které jim ulehčí získání inkontinenčních pomůcek, při kterém nebudou vystaveni externím vlivům. V průběhu května spustila novou službu Home. Ta zajistí dovoz inkontinenčních pomůcek značky MoliCare až domů.
Snadný, komfortní a rychlý rozvoz inkontinenčních pomůcek MoliCare, to je hlavní cíl a benefit služby HARTMANN Home. Jedná se o novinku, která současně souvisí s kontinuální snahou o inovaci služeb HARTMANN – RICO. Zákazníci se tak nemusejí obtěžovat sháněním pomůcek či nošením těžkých balíků a na dodání čekají v pohodlí domova.
„O krok dál pro zdraví – to je naše motto, které se snažíme soustavně naplňovat. Proto se snažíme i tímto krokem jít vstříc lidem, kteří jsou aktuálně jednou z nejohroženějších skupin,“ říká Bohumil Staněk, manažer digitální a E-commerce divize HARTMANN – RICO a dodává: „Pacienti nemusí udělat ani krok z pohodlí a bezpečí svého domova, čímž významně eliminují případnou nákazu jakýmikoliv viry.“
Nabízená služba se vztahuje na inkontinenční pomůcky a pro všechny stupně inkontinence. K dispozici bude lidem, kteří mají pomůcky značky MoliCare plně hrazeny pojišťovnami.
K úhradě pomůcek je určen běžný Poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku, který dostávají pacienti od svého lékaře. Poukaz bude nutné zasílat poštou v předplacené obálce, kterou pacienti najdou v objednávce. Pacienti tak nejdříve dostanou zboží a až poté zašlou poukaz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.