Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 5. listopadu 2019, 16:23
V jihlavském Cityparku se téměř kompletně otevřela nová část pasáže. Zákazníci v ní najdou nejen nové prodejny, ale také nejmodernější koncepty již zavedených obchodů. Jako bonus se otevře na přelomu října a listopadu také svěží restaurační zóna a nové toalety. Nákupní centrum Citypark tak přináší další vlnu aktuálních světových trendů.
Okolo 200 dnů trvala rekonstrukce 8 tisíc metrů čtverečních obchodů, restaurační zóny, toalet a horních pasáží. „Celkem nový kabát dostalo 10 obchodů včetně hypermarketu Albert, otevřelo 5 zcela nových značek a další nové obchody se připravují. Celkový náklad stavby přesáhl 100 milionů korun,“ vypočítává Aleš Navrátil, asset manažer ve skupině CPI Property Group, která nákupní centrum vlastní.
Vlajkovou lodí první fáze rekonstrukce byl hypermarket Albert. V rámci druhé části rekonstrukce je nejviditelnější změnou nová restaurační zóna: „V retailu je aktuálně populární úsloví, že food je nový fashion, takže restaurační zóna je místo, na kterém nám záleží. Ta naše navíc sloužila přes 10 let, takže si určitě zasloužila obměnu, na kterou, zcela neskromně říkám, jsme hrdí. Restaurační zóna je výrazně světlejší s větší kapacitou sezení. Přibude také nová zeleň. Novinkou je mobiliář vybavený zásuvkami pro nabíjení telefonů během oběda,“ popisuje změnu ředitelka centra Eva Blažková. V rámci společných prostor centra jsou novinkou také rekonstruované toalety na spodní pasáži, nové podhledy na pasáži horní a panoramatický výtah napříč všemi patry nákupního centra.
Samostatnou kapitolou jsou nájemci, kteří se v druhé fázi rekonstrukce dočkali změny, nebo přišli zcela nově. Do nového kabátu se převlékla prodejna mladé módy House, která se zvětšila a přesunula o patro níže. Nový interiér má také A3 sport, novinkou je prodejna Tescoma. V novém hávu otevřely také prodejny VD Vinotéka, O2, Geco a Pepco, které navíc výrazně zvětšilo svou plochu. Novými značkami jsou pak Exim Tours, butik E.L. a knihkupectví Luxor, které nachystalo v rámci své prodejny i koutek pro čtenáře a možnost posezení s kávou: „Luxor je mimochodem velmi akční nájemce a jen do konce roku přiveze do Jihlavy 4 autory knih na autogramiády,“ vypichuje zajímavost marketingová manažerka centra Jana Vránová.
Vrcholem celé rekonstrukce bude otevření dvoupatrové prodejny značkové módy Reserved. Na přibližně 2 tisících metrech čtverečních zákazníci najdou plný sortiment této módní značky včetně zboží pro muže a děti. Otevření je v plánu na listopad letošního roku.