Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu, po celý květen připomínají prosvětlené reklamní grafiky, takzvané city lighty v prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí. Města s památkami UNESCO - Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagují atraktivity Vysočiny a lákají k objevení našeho jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnuje na 94 ploch, potrvá do 28. května. „V minulém roce jsme podobně úspěšnou kampaň cílili na téma baroko, letos jsme se zaměřili na největší atraktivity našich partnerů - měst, která se rozhodla do propagace zapojit,“ prozradil ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák, jehož organizace má zajištění kampaně na starosti.
Pražany, ale i turisty, kteří v květnu navštíví Prahu, tak láká pohádkové centrum Telče, bazilika sv. Prokopa v Třebíči, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo vírská Via Ferrata. Jihlava zve do Domu Gustava Mahlera a na hudební festival Mahler - Jihlava 2018.
Šest partnerů, šest výjimečných fotografií a šest motivů spojuje do jedné kampaně červený point s logem Vysočina, který známe z online map a pro letošní rok je hlavním grafickým prvkem spojujícím veškeré výstupy marketingové komunikace Vysočina Tourism.
„Vysočina je jedinečná svou čistotou, která se odráží v přírodě, v autentičnosti a v jižnější a východnější části kraje také v jedinečném folkloru, proto pracujeme a doslova podtrhujeme přídavné jméno čistý, a to v nejrůznějších významech,“ doplnila myšlenku Monika Brothánková z Vysočina Tourism.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.