Počasí dnes2 °C, zítra4 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Výzkum: Pro české fanoušky by nebyl problém chodit s fanynkou klubu úhlavního rivala

Pro většinu českých fotbalových fanoušků by nebylo na překážku mít jako vážnou známost fanynku z klubu úhlavního rivala, tedy například v případě sparťana chodit s dívkou ze slávistického tábora. S takovým vztahem by nemělo problém 52 procent fanoušků z České republiky. Vyplývá z průzkumu Mastercard.

Češi se tím ale v Evropě řadí spíše na spodní příčky. Na špici v průzkumu jsou Rumuni, mezi nimi by tuto záležitost neřešilo 71 procent fandů. Následují Portugalci (63 %), Němci (59 %), Nizozemci (57 %) a Španělé (56 %). Nejméně pochopení pro spojení své partnerky s největším konkurenčním klubem naproti tomu měli v Polsku, kde by s tím nemělo potíže jen 42 procent fanoušků.

Průzkum společnosti Mastercard, která patří mezi sponzory fotbalové Ligy mistrů UEFA, dále odhalil, že Češi by stejně jako drtivá většina ostatních Evropanů dali přednost možnosti vyhrát v loterii před šancí sledovat jedinkrát v životě klub svého srdce ve finále Ligy mistrů. Pokud žijete v Česku, tak se většinou rozhodnete fandit jednomu klubu ve věku mezi 10 až 15 lety, a nejčastěji to bude tým z místa vašeho bydliště. Největší podíl českých fandů viděl první zápas svého oblíbeného klubu ve věkovém rozmezí 15 až 20 let.  

Autoři | Foto pixabay.com

Štítky výzkum, fanoušci, vztahy, kluby, MasterCard, Česko, Liga mistrů UEFA, Evropa, Polsko

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Výzkum: Pro české fanoušky by nebyl problém chodit s fanynkou klubu úhlavního rivala | Společnost | Zprávy | Jihlavská Drbna - zprávy z Jihlavy a Vysočiny

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.