Pro většinu českých fotbalových fanoušků by nebylo na překážku mít jako vážnou známost fanynku z klubu úhlavního rivala, tedy například v případě sparťana chodit s dívkou ze slávistického tábora. S takovým vztahem by nemělo problém 52 procent fanoušků z České republiky. Vyplývá z průzkumu Mastercard.
Češi se tím ale v Evropě řadí spíše na spodní příčky. Na špici v průzkumu jsou Rumuni, mezi nimi by tuto záležitost neřešilo 71 procent fandů. Následují Portugalci (63 %), Němci (59 %), Nizozemci (57 %) a Španělé (56 %). Nejméně pochopení pro spojení své partnerky s největším konkurenčním klubem naproti tomu měli v Polsku, kde by s tím nemělo potíže jen 42 procent fanoušků.
Průzkum společnosti Mastercard, která patří mezi sponzory fotbalové Ligy mistrů UEFA, dále odhalil, že Češi by stejně jako drtivá většina ostatních Evropanů dali přednost možnosti vyhrát v loterii před šancí sledovat jedinkrát v životě klub svého srdce ve finále Ligy mistrů. Pokud žijete v Česku, tak se většinou rozhodnete fandit jednomu klubu ve věku mezi 10 až 15 lety, a nejčastěji to bude tým z místa vašeho bydliště. Největší podíl českých fandů viděl první zápas svého oblíbeného klubu ve věkovém rozmezí 15 až 20 let.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.