Podle harmonogramu pokračuje rekonstrukce na dálničním přivaděči na silnici I/38. Práce provádí Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD). V těchto dnech se stavební dělníci soustředí především na zabezpečení komunikace proti pádu kamení a zeminy na ni.
„Četa pracovníků připoutaných na lanech pracuje na skalnatém pahorku hned za sjezdem na centrum města vpravo, ve směru k dálnici D1. Do skalního masivu vyvrtávají otvory pro umístění kotev, kterými se uchytí speciální síť přes celou plochu skaliska tak, aby z něj nepadaly kameny či zemina na silnici," vysvětluje Jiří Veselý z týmu komunikace ŘSD.
Další dělníci pracují na samotné vozovce, kde je v plánu odfrézování starého asfaltu, poté ho kompletně vymění. V této etapě se jedná o úsek dlouhý 5,6 kilometru ve směru na Havlíčkův Brod.
V místě platí hned několik dopravních omezení. „Provoz je v celém opravovaném úseku, za sjezdem z Jiráskovy ulice, převeden do protisměru a jezdí se v režimu 1+1, to znamená jedním jízdním pruhem v každém směru, sníženou rychlostí na maximálně 60 km/h. Na silnici I/38 jsou zároveň uzavřeny EXIT Jihlava – centrum a EXIT Průmyslová zóna I, tedy i nájezdy z ulic Romana Havelky a Sokolovská – Smrčenská," popisuje Jiří Veselý.
Kromě váše uvedených prací ŘSD navíc pracuje i na obnově odvodňovacího systému nebo výměně svodidel.
Dálniční přivaděč u Jihlavy je nejvytíženějším úsekem silnic první třídy na Vysočině, podle posledního sčítání dopravy po něm za 24 hodin projede 27 500 vozidel.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.