Na jihlavském přivaděči na silnici I/38 i nadále pracují stavební dělníci. V tomto týdnu pokračují převážně v pokládce konstrukční vrstvy vozovky. V pondělí 29. srpna začali pokládat asfaltový beton pro ložnou vrstvu v tloušťce 80 milimetrů, a to ve směru od začátku úseku u dálnice D1.
„Rychlost finišeru při pokládce je 2,6 metrů za minutu, a za den tak v této tloušťce položí cca 1100 metrů této nové krytové vrstvy vozovky. To představuje přibližně 2 tisíce tun asfaltu denně, který společnost Strabag vozí souběžně z obalovny v Havlíčkově Brodě a obalovny u okružní křižovatky Kasárna, aby zajistila maximální plynulost pokládky," jmenuje za ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) Martin Buček.
Pokud bude příznivé počasí, pak je vysoce pravděpodobné, že stavební dělníci stihnou nový povrch položit do pátku 2. září. Na pokládku této vrstvy v celém 5670 metrů dlouhém úseku bude zapotřebí celkem 11 tisíc tun asfaltového betonu.
„Příští týden dojde ještě na pokládku na větvích dotčených mimoúrovňových křižovatek. Finální obrusnou vrstvu vozovky zatím plánujeme položit v průběhu posledního zářijového týdne v závislosti na aktuálním vývoji klimatických podmínek," přiblížil Martin Buček další plány.
Oprava jihlavského přivaděče začala letos v březnu, měla by trvat dva roky. Zakázku za 338 milionů korun bez daně dostala od Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) firma Strabag. Kvůli opravám na přivaděči byly 5. července zavřeny sjezdy a nájezdy, mimo jiné i na samotnou dálnici D1. Toto omezení by mělo trvat do 15. října.
Pátek, 8. července 2022, 09:36
V Jihlavě přibyly v posledním volebním období dva sjezdy z hlavního tahu číslo 38, po kterém auta jezdí i k nájezdu na dálnici. Od loňska město prodlužuje trolejovou dráhu, což bude stát s dotací 157 milionů korun. S pomocí dotací byly postavené...
Dálniční přivaděč je nejvytíženějším úsekem silnic první třídy na Vysočině, podle posledního sčítání dopravy po něm za 24 hodin projede 27 500 vozidel.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Pokud pracují nepřetržitě, při uvedeném objemu, nosnosti dopravních prostředků a povoleném zatížení na jednu nápravu, by tedy měli položit přibližně každých 15 minut jeden kamion balené směsi ... (?)