Středa, 29. května 2019, 12:40
Nepovedená úprava vlasů je něco, co se řada spotřebitelů a spotřebitelek bojí reklamovat. Zákazník si nemusí nechat líbit to, co mu kadeřník na hlavě napáchal. Nápravu může žádat za křivý sestřih, špatně obarvené vlasy nebo tehdy, když prodloužené...
Sobota, 23. března 2019, 18:47
Prošlé potraviny nepatří automaticky do koše. Spotřebitelská organizace dTest vydala praktického průvodce, který pomáhá určit, jestli je možné prošlou potravinu ještě sníst, nebo je už nutné ji vyhodit.
Neděle, 31. ledna 2016, 13:32
Kdo chodí nakupovat do supermarketů, jistě to zná. Stojíte u pultu s ovocem a zeleninou, sáhnete po prvním balení mandarinek a ejhle, plíseň. Zkusíte tedy druhé balení a stejný případ. Někteří prostě jen mávnou rukou a přehrabují se tak dlouho, až...
Nebyla nalezena žádná fotogalerie.
Nebyly nalezeny žádné profily.